mandag den 30. maj 2011

Dødens pølse


Jeg troede virkelig med mig selv at jeg var god til det der med at læse op til eksamener. Men nu har jeg siddet med næsen i KUN et emne i samfundsdag, og skal have taget hul på emne 2 og 3. Men gud fader bevares! Jeg er gået død. Og jeg burde også læse filosofi. Men jeg bliver hele tiden mere fristet af Jussi Adler Olsen, og så tiltrækker en tur på stranden også lidt mere, og hovedrengøring. Egentlig er Facebook og sådan nogle sociale netværker på ingen måde tiltrækkende, for der skriver folk "Har fået 12! Er mega stolt! - (33 synes godt om)", og så sidder man der og ryster og sveder af angst.
Anyway jeg
er jeg er gået godt og grundigt tør i det.
MEN der er faktisk ikke længe til, og jeg burde virkelig lette røven/knibe ballerne sammen. For jeg ved godt med mig selv at jeg vil føle mig rigtig godt og grundig dum til eksamen når jeg ikke føler mig godt forberedt. Så ... kom i gang tøs !

Jeg glæder mig så inderligt til det hele er overstået. Jeg vil selvfølgelig gerne have nogle gode karakterer og et tilstrækkeligt godt gennemsnit når jeg engang er færdig, men jeg vil bare gerne have eksamenerne overstået og have ferie, og i gang med at komme i skole igen. For det er skisme da også bare dødens pølse og sidde hjemme og læse op igen, og skrive noter og i den dur. Det er faktisk sjovere at gå i skole, og have det skidt over en manglende aflevering. Det her er langt værre synes jeg, for man keder sig og er samtidig
skide nervøs over de eksamener.

Og nu sidder jeg så her og skriver i stedet for at læse, og har et andet vindue åben med Star Tour og deres afbudsrejser ... prøver jeg mon at flygte? ... JA jeg gør så! Men skynder mig straks at kigge på sidde 7 hvor datoen er 1/7 i stedet for. Og den dato er fantastisk at se frem til, der har jeg ferie med god samvittighed og har enten fået fantastiske karakterer eller også har man et lille stik i maven over hvordan det er gået, men lige meget hvad - så har jeg ferie på det tidspunkt, og jeg håber der vil ligge en rejse på mit sofabord til et eller andet varmt sted!! Tænker pt. Cypern eller en ø i Grækenland ... hmmm ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar