onsdag den 5. januar 2011

Yndige yndlings

Onsdag, er min yndlings dag, udover fredag selvfølgelig. Men onsdag er den dag hvor jeg har samfundsfag, det måtte godt være dansk og samfundsfag, men jeg har engelsk først, og så samfundsfag. Men det bliver alligevel min yndlings dag.
Jeg elsker bare samfundsfag, det lige mig! Jeg snakker og snakker, og folk synes sikkert jeg er mega træls, men jeg er ligeglad. Jeg bliver bare så enormt glad? Og min lærer som sagt så mange gange før, han er bare en værre hottie, - hvilket ikke alle giver mig helt ret i, dog gør min mor? Og min kæreste synes nu heller ikke han er for køn, men det skal han jo sige. Dog skal det lige siges, at min kæreste altid vil være nr. 1, og så kommer Jude Law på andenpladsen. Men alligevel så så sidder jeg og drømmer om at jeg var Aria fra Pretty Little Liars, og at min samfundslærer var Mr. Fits ... hmmm.



Udover samfundsfag, og en umådelig god dag, og en fremragende god og hottie lærer. SÅ overvejer jeg at tage et smut til London'baby i vinterferien/ hvis ikke der er penge til den tid, så påskeferien. Det bliver enten med min kæreste kusine, eller hende den seje Louise fra min klasse, og hvis slet ingen af dem har nogle penge, er jeg så desperat at jeg overvejer at gøre det alene, trist? Tja meget måske, men jeg har lavet den deal med mig selv, at inden jeg fylder 20, skal jeg nå at gøre en masse crazy, og få en masse nye oplevelser indenbords. Da jeg jo er meget syg, og ligesom er mere 81 end 18, så vil jeg nå at nyde min sidste tid som teenager og gøre alt muligt vildt, og opleve en masse jo. Jeg har ligesom en form for krise, jeg må bare opleve noget, og være bare lidt vild. Så det bliver London, og en roadtrip i sommerferien med min kæreste, - min kæreste vil ikke London, og jeg vil på en tøsetur! Og jeg har valgt London fordi det en magisk by, og fordi jeg håååber at I blame Coco spiller imens jeg er der, og fordi jeg vil shoppe, og på pub og hører noget fed underground.

- Hvordan mon jeg så ikke er når jeg får en midtvejskrise? .... hmm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar