mandag den 10. januar 2011

Blanding af oilskin og forår

Jeg går altid sådan når jeg har fået ro i mit sind efter en opsigtsvækkende god dag, og fundere over hvad man kan sammensætte af tøj til næste dag, og hvad jeg godt kunne bruge sammen med det enkelte sæt tøj. Det sådan jeg går og tuller, og sætter det op på bøjler sammen, og ser det for mig.
Lige for tiden tumler jeg lidt med shorts, stumpbukser, blazers, skjorter, og oilskinsjakker. Og det får jeg til en blanding af ladylike/tomboy. Og jeg kan godt lide blandingen faktisk, og jeg synes jeg får det godt gennemført i min hverdag. Dog mangler jeg stadig de lædersko fra Asos jeg ønskede mig i julegave. De er igen sat på min ønskeliste, dog her til min 19 års fødselsdag.
Og så ønsker jeg mig også en oilskinsjakke.


I dag går jeg hjemme fordi jeg igen er skidt. Men jeg skal heldigvis opmuntres med en tur til frisøren, nu skal det være slut med pandehår, og så skal det vokse sammen med mit lange hår, som derefter skal klippes til skuldrene, faktisk lidt ligesom Coco Sumner's, som det oppe i mit inspirationsbillede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar