mandag den 3. januar 2011

Koldterdag

I dag har været en sand koldterdag, altså en kold dag, en dag hvor hverdagen blev skudt i gang, og hvor jeg formåede at skvatte i søvn i en time, sådan rigtigt. Det sandelig ikke sjovt, dog tror jeg ikke jeg var den eneste. Folk er ligesom ikke hundrede procent ovenpå nytår, og en lang skoleferie. Men jeg fik brugt min dag fornuftigt, skole, en tur i H&M, - en blazer en kjole og et par øreringe. En tur i en hemmelig butik, som endte med to jakker. En i cashmere og jomfru uld, og en i hundrede procent uld. Og gud benådede hvor er de dog smukke (burde få taget et billede). Og så ville jeg se An Education, men det bliver vidst ikke til noget, sidder med vådt hår, og overvejer drastisk bare at hoppe i seng nu, for jeg har fået draget en omgang feber til mig, jeg koger som en stegepande altså, kyler kold danskvand i hoved.

Jeg har ellers været i gang med at lave min ønskeliste til min kommende 18 års (+1) fødselsdag, ja jeg bliver snart gammel. Og min ønskeliste er indtil videre på 5 A4 sider, og den består hovedsageligt af tøj, sko, hårpleje, parfume og gavekort til Ikea. Den sidste ting er noget fornuftigt jeg jo burde ønske mig, men jeg gør det ikke rigtigt, men jeg tror dog jeg ville sætte pris på sådan et gavekort i fremtiden ... tjo?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar