søndag den 2. januar 2011

Forplejning

Jeg har bare været død i to dage nu, sådan virkelig bare dårlig dårlig død. Jeg har ikke kunne sove i to dage, og hele natten så jeg Pretty Little Liars, - hvilket var en yderst awesome spændende serie!!! Kan ikke vente til de nye afsnit som kommer d. 3 jan. hvilket er imorgen, endnu mere awesome. Men jeg havde SÅDAN en fed nytårsaften, den var så hyggelig, og vi SPISTE os bare PROP mætte, og maden var lige til 6 stjerner.
Men nu har jeg så bare været død, og det er jeg stadig. Har ikke sovet i to dage, og jeg skal bare have hvile, inden jeg skal op kl. 6 sjarp imorgen alt for tidligt, og så går turen til skole igen ... FU** dø tis og prut, jeg gider ikke !!! Dog trøster jeg mig lidt med busturen, jeg har lagt nyt musik på min ipod, og jeg har 1000 kroners gavekort til H&M, - og det betyder at jeg overvejer groft at tage i H&M efter skole, og det varmer mit skoletrætte, festtrætte lille hjerte. Dog glæder jeg mig også til at se Loui !!

- Gider stadig ikke i skole ! Befri mig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar