torsdag den 30. december 2010

Imorgen er det nytår! Først var det sgu noget værre rod og nedern noget. Jeg føler mig altid så presset, det med at finde et sted, tøjkrise, pengekrise, og alt det som høre til. Men nu det hele faldet på plads, og der kommer nogle søde gutinder og gutter hjem til mig, og vi har fået ordnet det med maden. Det bliver en super lækker aften med:
  • Forret: Røget laks med dilddressing og avokado
  • Hovedret: Oksefiletbøf med kartofler i ovnen, med rødvinssovs
  • Dessert: Raw chokoladekage med cheesecake is
  • Natmad: Rejer på ristet brød med mayo (en tradition)
  • Og så har jeg bagt kransekage helt selv - meget stolt !



Nu har jeg så faret rundt og ordnet hele huset, bl.a også mit eget værelse, som bestod af tre gange lag støv, og en masse tøj som ikke var blevet vasket (!!!).

Men sådan noget med mad når jeg er alene hjemme, det går bare aldrig godt. Jeg burde finde noget sundt mad, men jeg ender altid med at blive helt sygt sliksulten, og vader rundt i huset, åbner køleskabet 5 gange inden for 30 min. og håber altid på at finde noget slik eller andet lækkert. Og så ender jeg med at kører mandler ind, og får slet ikke lavet noget aftensmad? Jeg bliver meget nervøs for mig selv, når jeg nu engang flytter hjemmefra? Så får jeg sikkert slet ikke spist noget, og når jeg så gør, bliver det sikkert noget klamt usundt noget... puha sådan noget med ansvar? Det suck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar