onsdag den 29. december 2010

Vintertræt og sommerdrømme

Jeg er vintertræt! Jeg vil ikke sige vinterdeprimeret, det gør bare en yderligere
trist. Men jeg er træt af mørket, kulden, julevommen, og konstant
og hele tiden kolde fødder/det samme som kulde igen ...
Jeg vil hellere:

  • Ud at rejse med min kæreste igen.
  • Ligge på madrassen i haven med min hund og slikke sol.
  • Gå med kjole uden to par strømpebukser.
  • Bade udenfor!
  • Vil bare gerne på den roadtrip til Frankrig nu! - med kæresten!
  • Være chokobrun igen, fremfor ... pludder fesen?
  • Gå med stiletter/støvletter fremfor gigantiske støvler
  • Blive fri for de skibukser, og gå med shorts (igen uden to par strømpebukser)
  • VIL BARE HAVE VAAARME NUUUUU !!!! DØ KLIMAFORANDRINGER !!!






Og i dag blev min dag brugt på nytårs - indkøb, fremfor at ligge på
en øde ø et varmt sted, langt langt væk fra istiden ...
Og resten af min aften skal foregå i putkassen, foran flimmerkassen.
Med film som: Prinsesse eller ej 3, Along came a spider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar