torsdag den 16. december 2010

Sure numser og våde fødder

Jeg har ENDELIG fået ferie, eller det fik jeg faktisk i tirsdags ...
Men det rart at sige ENDELIG, så lyder det mere som om jeg virkelig
fortjener den ferie, og at jeg er et yderst travlt menneske.

I går fik jeg købt ALLE mine gaver, og det gjorde jeg sammen
med min veninde Louise, vi vadede Odense tynd i 4 timer indtil min kæreste kom.
Jeg har ønsket mig nogle støvletter fra Shoe Shi Bar, og jeg er ret
sikker på at jeg får dem (
Min kæreste er nok noget under tøflen).
Jeg har ønsket mig dem fordi de er über gode at gå i, og de passer
super godt til mine meget små ben. Og de er et godt alternativ til et par
Jeffrey Campbell, eller Acne sko.
Jeg gider simpelthen ikke bruge penge på nogle hypede og langt ude
dyre sko. Altså jeg ved da godt med mig selv at jeg ikke ville
gå med nogle Jeffrey Campbell sko om lidt over et år?
Til den tid går man sikkert med Kawasaki igen.
Men jeg indrømmer da gerne at jeg drømmer om at gå
med de smukke JC sko, eller et par fine Acne.


Men nu har jeg ferie, og jeg glæder mig som et barn til juleaften.
Jeg skal jo holde jul med min kæreste for første gang, og det er godt nok
sejt at jeg gør det, synes jeg i hvert fald selv. Men min mor har lovet mig
at vi holder juleaften d. 23 også ... Jeg elsker min mor !

Jeg sidder netop lige nu med hovedet nede i computeren, i stedet for at gøre
gulvet rent, og ordne mit værelse ... Men jeg har ikke lyst til at gøre noget
der bare minder om arbejde.
Jeg har mere lyst til at kigge i alle gaverne inde hos mine forældre, og se
hvad jeg mon får af dem, eller min kæreste ... Hej jeg er 18 år, og ja
jeg minder mere om en på 7 ... jeg er bare SÅ spændt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar