fredag den 10. december 2010

Lille juletræ så sød du er

Sneen ligger så fin og hvid, og jeg har købt et lille juletræ til min familie.
Men jeg kan slet ikke finde julestemningen frem indeni i mig.
Men jeg håber på den kommer her i den kommende juleferie.
Eller måske på søndag, hvor min mormor og morfar
kommer og bager julekager og hygger med mig! Nøj hvor jeg dog
bare glæder mig til at de kommer.
Og i dag skal jeg hjem til hvalpene hos min kæreste, de er blevet så fine
og store.

I den her uge har jeg bare lavet intet spændende!
Men dog har jeg købt lidt julegaver, bla. en til mig selv.
Jeg har købt I blame Coco's nye plade. Og DEN er bare SÅ god!!
Den kører på repeat på min Itunes,
og jeg er bare blevet besat af hende Coco Sumner.
Hun er mega awesome !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar