fredag den 17. december 2010

Lunas julespecial

NU kan jeg mærke det snart er jul !
I går fik jeg gjort mit værelse noget så yndigt, jeg fik ligesom
strammet ballerne, og tog ordenligt fat på tingene.
Og jeg sluttede aftenen af med stearinlys og kold vin, og satte
mine bedste Venner på. I det øjeblik, kunne jeg mærke
jeg havde fået ferie, og at der var 8 dage til jul ! Oh yeir!
Og ikke nok med det, så fik vi pyntet mit lille juletræ !
Det er yderst lille, men noget så smukt.
Ja selvom man kun er noget så lille, så
kan man faktisk godt være smuk ...


Nu her om tre kvarter bliver jeg hentet er min svigermor.
Vi skal i det der Rosengårdscenteret som vi har her
på Fyn/i Odense. Jeg synes det er et rigtig kedeligt center.
Da Bik Bok lukkede, har jeg ikke ville sætte mine ben der
siden. Men det er et godt alternativ til kolde dage.
Vi får snart en Monki i Odense *YES!*. Men jeg beder
til gud og hver mand, om at den ikke kommer til
at ligge i det rædselsfulde center.
Jeg hader centre, fordi det er så Claus at være derinde.
Og der er langt mere charme i at gå i en hyggelig
gågade, end i et varmt center FYLDT med mennesker
og skrigende unger ...
MEN jeg glæder mig dog alligevel til en tur
med kæresten og svigermoder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar