lørdag den 18. december 2010

Se min kjole den er sort som ...

Og med fin hvid bluse indenunder, og med fint Zara bælte i taljen.
Jeg elsker min fine vintage'kjole fra generen. Min mor er og blir' bare
den bedste genbrugshaj i hele Danmark. Og jeg kan slet ikke det der?
Det ender altid med nogle tallerkner og noget værk.
Men min mor siger bare haps haps haps, og så har hun
fundet en splinterny Malene Birger et eller andet.
Og vi sparer bare utallige guldmønter på at finde
de helt store mærker i en genbrugs,
fremfor i Magasin, eller hvad ved jeg.

Udover genbrugstøj og bla bla. Så lidt mere bla bla...

Jeg har skid og bræksyge, yums hva'?!
Hele natten sad jeg med hoved i to kummer.
Dog fik jeg det meget bedre hen på morgenstunden.
Og jeg fik rent faktisk gået en helt fin tur med min kæreste.
Indtil han fik lokket mig ind på en fåremark, og sagde
"Bare rolig, får er vildt dumme" ... indtil vi vender os om,
og dér står en kæmpe flok får, som begynder at farer imod os
som om de var gale, hvilket de nok også var.
OG der løb Johanne så med skid og bræksyge, med sine yderst
korte korte ben, og hopper over at højt stødhegn, som jeg så hænger fast i,
MEN jeg lever !
Dog ligger jeg vandret nu, med mange mavejag, og med en lidt for proppet
mave i forhold til hvad den kan tåle ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar