mandag den 15. november 2010

Jeg er ikke død..eller

Eller kun lidt ... eller ret meget faktisk.
Altså den sidste tid har bare været et rent ungdoms drama. Eller bare et skolehelvede, lektier, afleveringer (som jeg ikke engang har fået afleveret!), og tons vis af projekter. Og oveni i det, så hver anden uge fiser jeg ned til Svendborg sygehus til den ene og anden undersøgelse, og det gør mit fravær fiser derop af ... Jeg føler mig efterhånden som en på 81. Det er jeg sikkert også ?

MEN udover skolen og sygehus, jamen så har jeg det egentlig meget fedt. Vi har lige fået 7 hundehvalpe som erstatning for Vuf Vuf, eller min kærestes lillesøsters hund har lige født 7 hundehvalpe, men måske er der en lille Vuf Vuf i blandt. OG oveni det, så står jeg som nr. 1 på ventelisten til en lejlighed i K-Town, øh det jo rimelig awesome, bortset fra jeg så får yderligere mere transporttid i skole, men prut i det ! Det bliver skisme hyggeligt nok. Føler mig dog slet ikke parat, men det kan jo også tage sin tid alligevel. Men for en sikkerheds skyld, har jeg ønsket mig lidt gavekort til Ikea !


I dag har jeg haft projekt, men også haft to timer med nogle andre klasser (Blandt andet nogle syge hotties musikdrenge fra musikklasserne) hvor vi så en ret awesome film om nogle afrikanske musikere.
Men i frikvarteret rendte jeg lige i Matas efter en hårkur, endte med en Aussie, de skulle være smask hamrende lækre, men smæk fyldt med parabener kan jeg se, fy for pokker. Men hvis det kan redde mit vinter'nedern'tørre hår, jamen så må jeg overgive mig til methylparaben og dens brødre ....

Jeg må dog sige at VUC er ikke helt så skidt drenge og lærer mæssigt, den skole ejer altså nogle hotties ... *suk* Dog ejer jeg selv hottien af alle hottier, synes jeg selv. høhø!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar