søndag den 21. november 2010

Its all about the magic

Så kom dagen hvor jeg endelig kom ind og se 1.del af Harry Potter og dødsregalierne.
Og jeg må sige den var vældig fin, men da jeg jo er en yderst stor Potter'nørd, så er jeg altså skuffet. Der manglede ALT for mange ting, og vigtige ting denne gang. Selvfølgelig må de altid skærer fra i filmende, men denne gang var det alt for meget, og alt for vigtige ting de lader ligge. Og så var der ting med, som jeg sidder og tænker "Huh?" til. Ting som jeg ikke mindes er med i bogen?
Men jeg var godt med, og jeg glæder mig ufatteligt meget til 2.del.

Og da jeg nu i dagens anledning skulle ind og se Harry Potter, og ikke kunne komme med til premieren, jamen så måtte jeg klæde mig ud i dag. Og iih hvor var jeg fin, og jeg har fået det mest magiske ur af min mor. Et gammelt antikt lommeur, som jeg har sat en guldkæde i, og det er lige mig ! Jeg er overlykkelig.

Men nu vil jeg ligge mig til at læse Harry Potter, og så skal jeg farve hår i aften.
Da jeg jo nu har fået blond hår, efter mange mange år som mørkhåret, så viser det sig at jeg slet ikke er blond mere. Så nu sidder jeg i den igen med hårfarvning. ØV !

I den her uge skal jeg starte til thaiboksning ! Det skal nok blive sjovt. Og da jeg er begyndt at træne igen, fordi det skulle hjælpe immunforsvaret, så vil jeg presse mig yderligere med noget thaiboksning, med en fra min klasse som er mega cool. Hun går både til thaiboksning og ultimate fighting, eller hvad sådan noget nu hedder. Det i hvert fald der hvor man slås og der stort set ikke er nogle regler for hvordan du vil slå din modstander. Det synes jeg er ret sejt at hun går til sådan noget. Men thaiboksning skulle ikke være så brutalt, og jeg er blevet lovet en super hot body hvis jeg begynder på det. Min veninde ser i hvert fald smask hamrende godt ud, trods det der ultimate brutale noget dér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar