søndag den 7. november 2010

Bagstiv og lugter af mølkugler

Det er meget meget længe siden, jeg har haft så stiv en weekend. Så her i dag har jeg bare ligget vandret med True Blood kørende på Zulu HELE dagen, har kun været oppe når jeg skulle tisse. Og NØJ hvor har det bare været godt, bare at ligge og lavet intet.
Men min kærestes fødselsdag var SÅ hyggelig, og jeg gav ham de fineste ting.
Han fik en Felco-saks, en stribet trøje, to Levi's bedstefartrøjer, og nogle varme arbejdssokker.
I denne uge skal jeg skrive tværfaglig opgave, og historieopgave, så nu skal jeg bare se at få sovet ud, og få ordnet de her tømmermænd. Men den True Blood serie virker godt på det synes jeg, det bare skide træls ham den hotte Godric ville dø ? HALLO mann?! Ham Allan Hyde er jo HOT ? .... må nøjes med tøspigerne nu ...



Udover de der tømmermænd, så lugter jeg sært af mug/mølkugler i dag ? Jeg fatter det ikke ? Hvad lavede jeg dog i går, siden jeg stinker sådan ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar