søndag den 31. oktober 2010

Følelsen af styr på the shit !

I dag vågnede jeg og tænkte "Fuuuck Johanne, de der afleveringer får du ikke lavet uden hjælp i dag !!!". Så jeg skyndte mig at skrive til en pige fra klassen, at hun havde bare at stå her kl. 13 i dag, og hjælpe mig med lektier. Og nu har jeg så bare styr på det hele takket været Miss Shizzle Sissel ! Og det føles bare SÅ godt. Nu kan jeg med god ret ligge mig i sengen, og se Friends, uden små dæmoner som stikker mig bagi.

Min weekend har bare været rigtig chill, og igår var jeg til fødselsdag, og om aftenen lavede vi hjemme'hygge'bar, og drak ginger ale med whisky, og lagde tarotkort, med Genesis på fuldedrag. Det var altså bare super sjovt og hyggeligt ! Og her til morgen har jeg lavet morgenmad på sengen til min kæreste (
hans hjerte var solgt ! ). Og så gjorde jeg komplet hovedrent på værelset, og det er så lækkert nu. Og så kom shizzle Sissel og lavede (mine) lektier med mig. OG SÅ står den på totalt lækker indisk mad og Borgen i aften !!! YEEES SIR !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar