fredag den 29. oktober 2010

Mænd og sweatpants

Mænd og sådan nogle grå sweatpants skulle simpelthen være forbudt at gå med i offentligheden!! Altså ligesom mænd kigger på kvinders barm, så kigger kvinder jo også mænd i skridtet, men personligt foretrækker jeg at lade fantasien flyve, når jeg så kigger på en mands cowboybukser, og ja cowboybukser ! Ikke sweatpants, jeg er NOGET så træt af at kunne se deres soldat stritte noget så frem i buksen ..... Jeg synes bare det så sjusket, og sådan lidt ... ja det bare så forkert ? Jeg var så tæt på at gå hen til en dreng i dag, og sige "Hej, jeg tænkte på om du ikke ville være sød at trække dine bukser op af tennissokkerne, og så lade dine sweatpants ligge hjemme". Ej det var jeg ikke, men jeg synes de hører til hjemme, det noget man går i efter en lang arbejdsdag, selv jeg går i dem derhjemme, og så forstår jeg ikke princippet i at de også stikker bukserne ned i deres tennissokker, så man også skal se dem !?!!

Udover at være træt af drenges soldatter i sweatpants, har jeg haft en hyggelig dag. Var tæt på at blive hjemme fra filosofi, men kom afsted, men da jeg så kom frem, var timen aflyst !! Heldigvis var psykologi også aflyst, så to af pigerne fra min klasse gik også rundt og surmulede, men vi besluttede os så for at tage på café. Det var vældig hyggeligt. Bagefter fik jeg købt nogle gaver til min kæreste, og gik så i Vila, og fik mig nogle shorts, jeg vil have på til min kærestes 18 års. Jeg så shortsene i Svendborg, og blev helt vild med dem. Og de er bare super med min denimskjorte !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar