mandag den 25. oktober 2010

2hand-Amok in Svendborg ?


Da jeg nu alligevel skal på Svendborg sygehus imorgen, tænker jeg at jeg alligevel kunne tage at gå på genbrugsjagt! Jeg har nemlig lavet mig en stor liste over genbrugsbutikker jeg kunne tage i. Jeg håber sandelig jeg finder noget lækkert ! Og ikke nok med det, så fik jeg mig en lækker gammeldavs' skoletaske i dag. Glæder mig allerede til at iføre mig maxi nederdel, pumps og så med den taske der imorgen .... Jeg er nok endnu engang søvnløs !

Savner lidt at være un-bimbo-blond ..... Hrm..
Anywho ..... Dagen i dag har været lige så sur som kærnemælk.. Altså der er da heller ikke noget værre, end at være startet i ny skole, man bliver mega glad for den, tænker at de her tre år bliver the shizzle .... Der kommer efterårsferie ... OG SÅ kommer man tilbage, og fatter ikke en skid af at det har været the shizzle, når det bare er det downerzhizzle. Hallo man !? Jeg har to afleveringer jeg ikke har hørt om, som så lyser rødt på listen over manglende afleveringer, og klassen er bare ?? Woooot.. Ikke sådan som personerne, det bare .. jeg husker dem ikke rigtig ? De ligesom blevet glemt på en freaking uge, og sammenholdet jeg mente var upcoming shizzle ? ... Håber at det passer at tirsdag er 100 % mere awesome end mandag ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar