søndag den 24. oktober 2010

Søvnløs i ny kjole

Dagen i dag har stået på ren søndagsafslapning ! Jeg har sovet til kl. 11 og jeg har bare ligget og pruthygget i sengen, og jeg gid jeg kunne gøre det helt indtil juleferien. Jeg kan slet ikke begribe det er hverdag imorgen ! Jeg gider bare overhoved ikke i skole. Og jeg orker bare slet ikke den kommende uge, som står på afleveringer og endnu mere sygehus. MEN jeg glæder mig dog til at se alle vennerne og lærerne igen, og den står vidst på klassefest på fredag, så jeg burde nu glæde mig til den kommende uge. Men pruthygge og Friends i sengen tiltrækker mig dog meget mere ....


Men kender i det når i har købt noget nyt tøj, og har lagt det frem til den næste dag, og bare næsten ligger vågen fordi i glæder jer så meget til at få det på ? Jeg tror jeg kommer til at ligge søvnløs i nat, fordi jeg glæder mig til at iklæde mig min nye kjole jeg har fået. Jeg har dog heller ikke rigtig prøvet den endnu, så det hjælper heller ikke rigtig på det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar