lørdag den 23. oktober 2010

Copenhagen !

Home sweet home ! Men gud nogle skønne hyggelige dage med hr. kæreste. Vi har bare rigtig nydt hinanden, og jeg har fået to søde ting, og min kæreste fik set Botanisk Have. MEN først igår opdagede vi at vi slet ikke havde fået taget nogle, og måtte knipse løs i Botanisk Have.

Den første dag ville min kæreste have shoppingen overstået "Det handler bare om at få revet plasteret af så hurtigt som muligt". Så vi gik rundt på strøget, og jeg fik en maxi-nederdel i Zara, og en fin kjole i Monki. Og ellers gik vi rundt i diverse genbrugsbutikker og antikforretninger på Istedgade, og ja bare rundt omkring. Blev dog rigtig forelsket i et par lædershorts i Kongens Klæder, men 220? Altså jeg ved godt det er billigere at shoppe i genbrugsbutikker på landet, men 220? ... ?!
Men ellers gik aftenen med at hygge på hotellet, og så gik vi ned på Istedgade og fik os noget mad, Konya Kebab = Mmmm.

Igår gik vi så i Botanisk Have, og det var bare så smukt, og lige min kæreste som uddanner sig som anlægsgartner, og som er den største plantenørd. Og så gik vi på Riz Raz og spiste buffet. Men min kæreste overspiste sig så meget, så han fik ondt i maven. Men vi besluttede os dog for alligevel at gå i Tivoli, men vi nåede lige ind, og så kastede min kæreste op i en skraldespand ... Såå ... Ja vi skyndte os hjem til min mormor og morfar, så min kæreste kunne komme sig over sin overspisning.



Men jeg er godt nok super glad for min nye nederdel og kjole, og hotellet var bare super fint, MEN min kæreste dur ikke til bylivet, han er bare en plantenørd, som hører til ude på landet ... sødt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar