tirsdag den 5. oktober 2010

Mr. Foxy Obama

Dagen i dag har bare været super god. Jeg har været på sygehuset, og det gik godt, jeg er nu nr. 1 på ventelisten. Og så har der bare været dømt debat og protest. Det har været en rigtig rigtig god dag ! Og gud hvor jeg dog glæder mig til imorgen, hvor den skal stå på samfundsfag, hvis der ikke er blokade ? Det håber jeg altså ikke, for hver eneste uge glæder jeg mig til onsdag, hvor den står på Mr. Smækker og samfundsfag.
Og så har jeg btw fået en rigtig så beundre, han ligner en blanding af Will Smith og Obama. Og selvom jeg har verdens skønneste kæreste, så det altså stadig sjovt og hyggeligt at have sådan en beundre der hver dag siger "Jeg kan godt lide din hat, og sikke nogle fine øreringe". Og så er man bare rød i hele femøren, og lever højt på det resten af dagen. Ikke fordi jeg vil noget med Mr. Will Obama, men det får ens selvtilid HELT i top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar