lørdag den 9. oktober 2010

Weekendens spetakler

Så det endelig weekend, og fredagen var vældig nice og lidt uhyggelig, sådan noget halloween er ikke rigtig mig. Og i dag er det så min lillebrors 9'års fødelsdag, og jeg er godt i gang med at rydde mit værelse op, og lave lagkage og om lidt i gang med at lave indisk.

Anyway jeg har fået brev fra Forsvaret som så mange andre kvinder i den her uge. Jeg føler mig lidt Rambo med sådan et brev !! Men jeg er også lidt en Rambo Rocky type i den her uge, Jeg har faktisk bare været så sej synes jeg. Kan ikke sætte ord på hvorfor, men det har jeg altså bare været. Det nok også meget sundt at syntes sådan om sig selv i ny og næ.


Jeg glæder mig også til næste uge, der står den på overnattende veninde mandag, og så godt nok en to dages tid på hospitalet, men SÅ det sgu også blevet efterårsferie fra fredag af !!! Årrrgh hvor bliver det gooodt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar