mandag den 4. oktober 2010

Romance in Paris

Her til morgen vågnede jeg, og drømte mig tilbage til efteråret i Paris. Det er noget mere romantisk end her. Her der blæser der en halv pelikan, og man kan på ingen måde se romantisk ud med hat og poncho, da det hele bare blæser til alle sider, og man fumler rundt for at få det til at sidde ordenligt.
Men jeg savner atmosfæren i Paris, den er så speciel, at man slet ikke kan forklare den. Men hvis man skulle sætte smag på, vil jeg nok sige at Paris smager som hindbærmandler. Men jeg vil gerne til Paris igen i efterårsferien, og da min kæreste nok ikke får ferie i efterårsferien, ville jeg utrolig gerne slæbe min mormor og morfar med, hvis det ikke skulle være fordi min morfar nok snart skal opereres. Så min efterårsferie i år, bliver nok enten i Østrig eller i Roskilde hos min mormor og morfar. MEN så bliver det måske engang i vinterferien at min kæreste og jeg måske skulle tage derned, til romantikkens by.



Jeg boede ved siden af Seinen, kan det blive mere romantisk

Alle de søde katte!






En sen aften blev jeg angrebet, ret sindssygt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar