mandag den 4. oktober 2010

Kære lille mormooor

Hvad skulle man dog gøre uden sin mormor ? Jeg har da også min morfar, men lige min mormor klinger jeg bare SÅ godt med. Jeg tænker lidt, hvor mange mormødre diskutere politik og kultur med en over telefon i en time ? Og tager freaking fu***** med en på Roskilde festival, og hopper med til Slayer ? Og giver hvor mange 1000 kr til de fattige, og redder jeg ved ikke hvor manges liv her i Danmark hver uge, og har sådan en overskud til ens barnebarn, så man tager til Roskilde festival med en. Det tror jeg ikke mange 66'årige kodylt seje mormødre gør.
Jeg har netop lige siddet og knævret med min kære mormor i godt tre kvarter, om vores regering og su'nedskæringer. Nej hvor jeg dog elsker hende altså. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden min mormor og min mor. Det lyder måske åh så helligt og kæledække agtigt at sige det. Men de to er bare så seje?! Men specielt min mormor. Hun kan bare redde hvilken som helst dag altså. Man får bare virkelig et selvtilidsboost når man lige har knævret lidt med den gamle altså. Jeg må ærligt sige, at en så sej mormor er bare det sejeste lir man kan få. Jeg kunne droppe alt om en Mulberry og et par Jeffrey Campbell. En mormor vil altid kunne gå igen og igen ved min side, selv på en Roskilde festival er hun sej. Gud hvor er det dog bare godt med en mormor !!! Det er guld værd. *suk*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar