søndag den 3. oktober 2010

Lille søde tykke panda knit

Dagen i dag, og egentlig bare de sidste par dage har bare været super hyggelige og fyldt med kærlighed, trods alle de ulykker der dog har ramt mig, som brandsår mistet negl og blåt øje. Nu kan jeg da så selv grine lidt af det, men i torsdags turde jeg næsten ikke gå udenfor en dør - ville jeg så nu blive kørt ned eller sådan noget ? Nej nej heldigvis da. MEN nu i dag, er jeg helt fyldt med kærlighed, gud hvor har jeg bare slappet af og hygget mig. Og nu glæder jeg mig da bare super meget til den kommende uge, da jeg på fredag skal til Muler'party, og hjem til min elskede magiske veninde Rand til forfest, med min kæreste, og vi skal bare mumse lækker mad. Men der er nu stadig en helt del tid til... Puha... meget lang tid til weekend igen .... *suk*.....
Nu står den så på matematikaflevering og læsning af Et dukkehjem... Overspringshandling ? YES der kommer Borgen !! Og jeg overvejer allerede at smække et afsnit med Friends på.. Men jeg burde altså komme i gang ... la la la la laa...



Jeg har bare ikke nået en fløjtenes fis ... niks nada zero .... kom nu Johanne ... Du kan godt.... "I'll be there for yoooou .."..... Jeg laver det bare imorgen så ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar