lørdag den 25. september 2010

Olagris

Dagen i dag har gået med at gå rundt i naturen med min kæreste og klikke billeder, og plukke hyldebær, så vi kan få lavet noget saft til vinteren. Og ellers plukkede vi æbler, og spiste dem ved stranden. Og så har jeg så siddet inde i nogle timer, og spillet stenede spil, imens jeg har drukket te og hørt Dire Straits. GUD hvor jeg dog føler det er blevet efterår nu, og imens folk jubler i hænderne over nu at kunne trække i diverse aviater jakker og capes, så sidder jeg og græder snot over ikke at kunne trække i bikini, og smide mig på stranden... Jeg fryser og jeg går i uldent undertøj ? NEJ NEJ sommeren må ikke slutte nu ? Og helt ærlig, der er jo kun få m¨neder til december ? ØV det altså så kedeligt ... Men tja det betyder måske min kæreste snart kommer lidt mere ind fra haven ! Det jo lidt en optur.
Men her til aften håber og beder jeg til at den står på svigermors pizza, og så selvfølgelig noget Bingo Banko. Og lidt hygge i det nye sengetøj, og lidt varmepude og lidt Et dukkehjem af Ibsen..


OG OG forresten sååå øøhm. De der nye bikerboots, har givet mig omkring 10 vabler, og jeg kan nu kun klare uldsokker med Vikinge gummistøvler. Fedt nok !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar