torsdag den 23. september 2010

Nu som biker/cool

Eftersom det nu er blevet september, og kulden nu snart rammer os, så er All stars altså bare ikke optimalt, når man lider af kronisk blærebetændelse. Så her i dag, efter at var til lægen med min mor, så tog vi lige et smut forbi skobutikkerne. Jeg har ikke haft den fjerneste tanke om hvad jeg skal tøffe rundt i til vinter, og så i den 5 skobutik vi var i, stod disse Bronx og tittede på mig. De kostede godt nok 800 kr, men min mor syntes de var vældig fine, og ville være fedt med noget råt til mit feminine tøj. Så jubel og glæde over min mor, men det endnu federe var, at vi ikke havde set det fine gule skilt inde i støvlen, hvor der stod 40 %, såå? NICE ! Nu jeg med på bikermoden. Og GUD hvor er de bare hehagelige og varme, og ikke specielt julemands agtige. De sådan lidt biker vs cowboy synes jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar