onsdag den 22. september 2010

Seriøse Donna i det senmoderne samfund / Hottie

Mit seriøse "jeg" er på nulpunktet lige pt. Når jeg først kommer hjem fra skole, er min hjerne som smeltet smør, og jeg føler mig ulækker af bus og skolens toiletter. Og så føler jeg mine kloge ord er brugt op i skolen, og jeg derfor stort set kun tænker på - Mad, flimmerkasse, ringe til kæreste/veninder, bad, og få lagt mig i sengen med min lille vuffer og glo mere flimmerkasse. Og lektierne ? Jamen de skal da også proppes ind, men for hilen hulen da, der er ikke meget seriøsitet tilbage til dem. Og det jo skidt, men jeg kan altså ikke mere, da min hjerne som sagt er blevet til smeltet smør... Bum bum ! LIVET er en JAMMERDAL ! Ak ja ak ja.

MEN jeg elsker jo onsdage, da jeg jo har min SMÆKRE SMÆKRE samfundslærer, og da jeg jo bliver så fnidret, så kan jeg bare slet ikke finde hoved og hale i noget. Jeg har de sidste to gange snakket om Donna fra Beverly Hills, og sat hende ind i sammenhængen imellem Medierne og det senmoderne samfund ?!! WTF Johanne ? Tag da lige og knib den nu godt 18'årige røv sammen, og lade være med at opfører dig som en på 13 ... Ja jaa ? MEN HAN ER SÅ HOT ?!!! Og super sød med cykelhjelm *10HI!!*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar