mandag den 27. september 2010

Fantastiske mandag

I dag har været en udmærket fantastisk finøjerlig mandag. Jeg har set Lord of the flies, hvilket jeg stadig går og grubler lidt over ? Altså selve filmen var super god, virkelig god! Men ... den var så sørgelig og så ? Huh ?.. Og ellers havde jeg historie. Men nu har jeg så formået har få min 5 blærebetændelse på 1½ måned ? Sådan Johanne, du har nu slået din rekord, er du stolt ? OG ikke nok med det, jeg har også formået at tabe min computer ned i mit øje/ det stykke under øjet, så jeg kommer nok til at ligne en godt mørbanket blondie imorgen i skolen. Fantastisk mandag ! En mandag der har det hele, alle følelser og alle udøvelser. Så på sin vis, faktisk en fin mandag.
Så nu ligger jeg rigtig og rå/hygger i sengen med min lille tøsen fidusen Tilde'musen. Jeg elsker min hund ! hih !

Men ellers ang. mine bikerboots endnu en gang. De er SÅÅ nice, og specielt til mine nye genbrugs hapserier. MEN for hævlede da man må lide for skønheden, for jeg har godt 20 vabler nu, og jeg går SÅ elendigt i dem, men jeg NÆGTER at lade dem forstøve i skabet, for det jo så godt som for sent at bytte dem. MEN iiiih de er kodyle. Om jeg så smadre mine fødder, så går jeg altså med dem. Og jeg siger intet til min mor om at de er elendige, det gør jeg altså ikke. For hun sukker over dem hver gang jeg tager dem på. - "Åh jeg må altså også have sådan et par der". Men ak og ve, de er kodyle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar