tirsdag den 14. september 2010

Heftige spontane køb

Jeg har her den sidste måneds tid, haft formået at gøre nogle ret så heftige køb. Det så først gået rigtig op for mig her i dag, midt i min toast og daglige dosis Friends. Fordi i dag fik jeg fri fra skole kl. 10, og så hentede mor mig, og vi kørte så i Bilka. Jeg har nemlig ikke haft tv siden november sidste år, hvor vi jo åh så heldige danskere, fik nyt tv-signal *hrrm*. Og jeg har så i det sidste års tid bare sådan ja ventet på det rigtige tilbud... det kom så ikke rigtig kan jeg jo så se. Så i dag, tog jeg hul på min opsparing, og købte et Samsung til 3500. Det jo også et tilbud, men jeg synes at det er mange penge alligevel. Men i sidste måned, købte jeg spontant en HTC-wildfire. Og den er super super fed, men efter snart en måned, har jeg stadig ikke lært at sms'e??! Jeg kan simpelthen ikke forstå det der røre'system der ? Jeg formåede at skrive "Jeg glæder mig til at forglemme dig u imorgen skat". Og jeg skriver tit "Glem møg ny ikke". Ja ja jeg skal bare ramme de rigtige taster... Lære aldrig det der touch. Jeg savner Nokia 3310!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar