onsdag den 15. september 2010

150910 = dåårh

Det har været en super fed dag, jeg elsker bare onsdag, da vi har tre timers samfundsfag. Min lærer (ham der Mr. Mums) er bare så awesome ! Jeg har gået i skole i snart en måned, og jeg har aldrig i mit liv udviklet mig, og lært så meget på så kort tid. Hans timer er bare ... wow ?!
Nå ja, men udover det, så har jeg hygget mig. MEN lige nu står jeg og tramper i lektier, som jeg bare ikke kan få gjort noget ved. Der står snotkaskader ud af min næse, og jeg har haft en gigantisk hovedpine, der har været ved at tage livet af mig. Jeg havde lidt håbet på at kunne se tv, men der er zero at se på.
Og udover det, så synes jeg godt nok vejret er en tand for trist. Efterår skal være med sol, kulde og brune blade som danser rundt om en ... Suk. Gid min kæreste var her, med kyllingesuppe og en stak dvd'er (Det en hentydning).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar