torsdag den 16. september 2010

Den der kyllingesuppe?

Hvor bliver den lige af mandfolk ? Jeg sidder/ligger her i min seng, og må varme mig til min kamillete. Hold da helt ferie hvor er jeg bare syg! Jeg har feber, snotter og har konstant hovedpine. Og min kæreste har bare vildt travlt med arbejde og køretimer, og jeg er nu mega bagude i filosofi, hvis jeg ikke kommer imorgen ... og det gør jeg nok ikke. Og jeg skal til 25 års lørdag, hvilket jeg tror bliver mega fedt, med live bands og Klaus Handsome glæder sig til at se mig... og så der 20 års søndag. Seriøst jeg slår alle ihjel hvis jeg ikke bliver rask til weekenden ... Og får lavet alle de skidne lektier, lav jer selv altså ! ØV hvor er det surt. Og jeg har intet at se i tv, og der er ikke lejet film. Tilgengæld står den på indisk igen i aften, og jeg har skuet en Matador mix i skuffen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar