søndag den 12. september 2010

Du dufter så nuttet

Trods regn og lidt tristhed på morgenstunden, så kom solen og en rigtig sød kæreste med hybenroser og snerler, og pyntede mit hår så fint. Og vi gik en lang tur ved stranden, så The bounty Hunter, spiste mexicansk, og pruthyggede under dynen.
Og imorgen står den på mors fødselsdag (
nej mor du ikke gammel!). Og det glæder jeg mig huper meget til, min kæreste og jeg har købt en fin gave, og vi skal ud og spise jaiii. Udover det, så skal jeg på café efter skole, med min elskede roomie igen igen, med alt betalt ! Alt i alt, har det faktisk vist sig at være en super dag i dag. Og efter mit udbrud om ADD, fik jeg en sød mail, af en sød pige. Som gav links, og rådgivning til kursur, bøger, psykiater osv. Næææ det varmer ! Super dag !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar