mandag den 31. maj 2010

Er det ondt overfor Acne ?

Hvis jeg rent faktisk synes at denne Jeffrey Campbell tro kopi af Acnes Atacoma wedge er pænere ? Den er ikke bare billigere, men også mere rå i det. Acnes er mere skinnende i det, men det jo hver sin smag ? Jeg synes bare det er nice, når læder er mere råt i det, at se på. Soooo ... ja jeg kunne rimelig råt og godt overveje denne støvle. MEN Topshops clogs er nu stadig prioteret aller højst på listen.... MEN gud fader hvor er den dog smuk og elegant.. nej ikke elegant ... wierd ? Og bare mega efter - aber. Stakkels Acne egentlig ? Mon de egentlig taber penge på det her ? Altså jeg ville da under alle omstændigheder købe den her ? Det jo næsten 2000 kr man spare ? Og hvis jeg var rigtig ond, så når folk spurgte, kunne jeg jo sige "Ja det er en ægte Acne".... Men som vinterstøvle ? Ikke dårligt. Selvom det måske er lidt "so last season".





Men i fredags havde jeg den fineste 60'er vintage blondekjole på, der må komme et billede, det må der altså. MEN nøj den er så yndig og så fin. Og så havde jeg fundet de mest søde brune ja BRUNE pumps til. Og så med min kodylt seje læderjakke til. Så det var yndefuldt og råt. . . . See ya later alligator, nu vil jeg læse Lipgloss junglen af Candace Bushnell, jeg håber den er lige så god som One fifth Avenue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar