mandag den 31. maj 2010

Imorgen !

Skulle sommeren endelig komme !!




Jaaiii !!! Jeg trænger jo bare herre over giga meget til at blive brun !! Og jeg synes det vildt deprimerende at tænke på at på onsdag er det et år siden jeg var vildt brun, og netop d. 2 rejste en uge til Portugal med sviger familien ? Og kom hjem ENORMT brun ... og like lige nu, er jeg bare gylden og sådan rimelig syg at se på.... Så det godt med et Emil Nolde billede som kan pimpe ens humør på højt level. Uha skønt billede.

Nå anyway, jeg vil tage i Ikea imorgen for at købe hynder til vores nye havemøbler ... spændende ? JEP ! Det da meget bedre end at svede over skriftlig samfundsfag osv.. (not)... Håber lidt på H&M og Topshop efteeer kedelige Ikea, selvom vi også skal se på ting til mig ! OM en måned...
OM en måååååned kan jeg få lejlighed hvis jeg er heldig.... OH MY FUCKING G** ! Jeg er bare så LIDT klar..
FUCK !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar