søndag den 30. maj 2010

SÅ !

Har vi fået holdt fest


Og totalt kys på den fest og de folk som kom. Det var super hyggeligt, trods jeg blev mega meeega fuld, og spiste mine svigerforældres toastbrød. Og lå og snakkede med min kærestes bedste ven i to timer, fra 4 - 6, så min svigermor ikke kunne sove. Men festen forløb rigtig fint, og gæsterne der blev og sov ryttede op i togvognen, det var så sødt af dem ! Så nu holder vi snart fest igen !

Igår lå og i sengen hele dagen tror jeg. Har simpelthen stadig konstante smerter. Og jeg spiser mere og mere smertestillende, det godt nok noget skidt. Men nu det så på onsdag jeg skal ned og undersøges på Svendborg sygehus, og det super.

OG fra på onsdag skal jeg starte på Candidakur !! Tre måneder uden sukker, oksekød ØF hvidt brød og alkohol. Nu står den på Aloe vera drikke, hvidløgspiller, surbrød, fisk, fjerkræ (kun kalkun, kan ikke lide kylling), og tre spsk A38 hver dag ... OMG jeg bliver så lækker, og så mit største ønske at blive rask, så jeg håber inderligt at denne kur gør mig rask for konstante blærebetændelser og konstant .. candida. SÅ jeg krydser fingre, for det æderdælmer heller ikke billigt med sådan en kur.

GOOO GOOO Johanne !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar