tirsdag den 9. marts 2010

Hygge i andekæret

Fra igår til i dag sov jeg hjemme ved den søde Ægge'musen. Jeg var rimelig træt og ikke meget i live. Men jeg hyggede mig vældigt. Og i dag gik vi til frisøren, og Ægge fik den fineste "shag". Hun ligner en rigtig prinsesse nu.
Ellers har jeg trænet og trænet de sidste par dage, og jeg er så færdig nu. MEN jeg må blive ved, for jeg skal være så klar til sommer. Vil ikke ligne en strandet hval på stranden så Green Peace tror de skal redde mig.

Jeg glæder mig til imorgen hvor jeg skal hjem til Jonas og skrive ansøgninger til Roskilde festivalen, og lørdag skal jeg nok hjem til Nanna'musen, så skal vi drikke nogle øl og rigtig hygge.

Jeg er rigtig ked af det, jeg har kun 500 kr til resten af måneden. Og jeg vil så gerne have de sko fra Shoe Shi bar. Jeg har måtte glemme alt om Cheap Monday ringen fordi den ikke kan fås ved Nelly mere, men kun i København. Men de sko må jeg bare have, men der kan godt gå meget lang tid før jeg kan få dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar