mandag den 15. marts 2010

So your mouth tastes like sunshine baby

I dag har bare været rigtig skøn. Jeg var rigtig i forårshumør og var bare klar til at hoppe i maosko og cowboyjakken. Men jeg trak så i læderjakken i stedet, men jeg var en stor ispind da jeg nåede indtil min kæreste og derefter hjem til Ægge. Vejret snyder godt nok en. Men ellers har dagen føltes meget lang, men skøn. Man kan virkelig mærke at dagene allerede er blevet længere.

Udover at fryse, har jeg bagt >Kittekat muffins< hjemme ved Ægge. RIGTIG skønt og hyggeligt. Min hjerne hænger bare tit på knaen i stedet for at sidde i mit hoved.. "Johanne jeg snakker til dig?".. "Hva'?"... Great.

Men i dag ringede en café til mig som snart åbner, og siger at de har mig i tankerne og synes jeg lyder som en ung frisk pige. Og at jeg får besked i starten af april, I LOVE IT ! Nøj hvor er det skønne nyheder. FRYD.

Imorgen vil jeg løbe en morgentur og ellers lave et indendørs drivhus. Jeg har nogle ivrige grønne fingre. Og hvis jeg må og selv har overskud, kunne jeg rimelig råt godt lige overveje at tage cyklen ned til Ægge, og spille Sims, så vi kan få lavet vores hus færdigt. "Hej vi er to unge friske piger på 18 og 19, og vi kan godt lide at spille Sims og drikke karamel tea". Jeg elsker os! Vi er så søde.

Ellers håber jeg at jeg kan få bestilt mine sko imorgen, hvis de er kommet på lager igen. Det kunne måske få lukket munden lidt på mig snart. Jeg er træt af at ønske mig dem... hvor lyder jeg dog forkælet. Fy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar