mandag den 8. marts 2010

Guld og grønne skole


Dream shoes

Så er hverdagen skudt i gang, og netop i dag er jeg fuldkommen lost med hvad jeg skal begive mig til. Jeg har intet internet på min bærbare, og jeg kan ikke komme i gang med min bog. Den er så hamrende langtrukken og vildt irriterende.

Jeg ønsker mig disse sko, og jeg tror det bliver de cognacfarvede sko til 500 kr fra Shoe shi bar. De perfekte til foråret synes jeg. Jeg opgav alt det med de All Stars. Der var ingen i byen som havde dem i min størrelse, og dem som havde dem i min størrelse på nettet ville have 550 for dem? Det jo insane ? Altså det jo de korte af dem, og de helt almindelige koster 500 ? Glem det. Det bliver et par wedges i stedet. Og så må jeg gå i bare fødder til sommer, det er jo heller ikke dårligt.

Udover at være lost i dag, så har jeg faktisk snakket med min UUOvejleder i dag. Jeg har besluttet mig for at gå på Strandgården, på Grønlinie. Meget fordi jeg synes dyr er søde, og så fordi ja jeg indrømmer det, pengene er smadder gode. Og så også fordi jeg trænger til at se andre end min mor dag ud og dag ind. Og jeg vil helst ikke få et gigantisk chok når jeg starter i skole igen. Vil helst ikke ud af rytmen.
So.. Luna'musling starter på prutten... duuumduuumduuuum. Hendes kærestes største mareridt. Bite me Jonas. Bare rolig jeg starter på Designer HF til august. Det jo ikke for altid det her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar