tirsdag den 27. september 2011

Dansende solskinsblade

Solen skinner og bladende danser rundt om en som små ballerinaer. Og til januar skal jeg ind og se Et folkesagn, og mine små balletfødder kan slet ikke vente! Selvom vejret er helt fantastisk disse dage, så glæder jeg mig så inderligt til januar. Balleten er i den Nye opera, jeg havde ellers glædet mig til Det Kongelige Teater, men balleten bliver så stor, at den må flyttes til Operaen.

I dag skal jeg til møde inde i byen, og jeg har fået overstået indkøb og diverse andre huslige ting, så jeg bare kan komme hjem og gå i gang med maden. Det føles rart at der er nogenlunde styr på tingene, bortset fra to afleveringer der er lige ved at være op over, men inspirationen er der bare ikke rigtig. Jeg kan godt mærke at de næste to uger godt må gå lidt tjept, for jeg trænger så ubeskriveligt meget til ferie. Jeg skal til Roskilde og være der i nogle dage, jeg skal til København, og så skal jeg rundt i Roskilde og have skrevet mig op til lejligheder. Mit mål er at komme ind på mit studie, og at jeg skal derhen og bo. Så jeg kan lige så godt skrive mig og min kæreste op nu, til en lille drømmelejlighed. Min kæreste vil nemlig gerne ind på et studie i Nødebo, og jeg vil gerne ind på RUC,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar