søndag den 21. august 2011

Arbejd arbejd

Der er så meget rod arbejde lektier husholdning ulykke og angst for tiden. Det roder sådan rundt i mit hoved, og så har jeg oveni i det, haft en syg kæreste hele weekenden. Og så det ikke blevet til meget husholdning, for jeg skal have lavet en del afleveringer til imorgen, og jeg er lidt sent ude med en aflevering. Så nu er jeg derhjemme, hos min mor, for lige at få styr på det sidste.
Imorgen er min første rigtige lange dag, som skal mærkes af på kroppen. Jeg er dog så heldig, at jeg har fri tirsdag, men en dag fra 8 - 16, er ikke noget jeg har prøvet i over et år. Så jeg er lidt spændt, og håber på det bliver en spændende dag, for ellers stinker det ret meget. Tirsdag må bruges på træning, rengøring og opsamling af lektier.

Det der med kørsel til skole, har gået nogenlunde, at møde klassen igen, har også gået nogenlunde. Men det mere oppe i mit hoved det har gået galt, jeg er alt for tit ked af det, trist, hidsig og vred. Mine tanker kører på højtryk, og det er ikke positive ting, som farer igennem hoved. Jeg må ud af min skal, og se godt på tilværelsen. For ellers får jeg kørt mig længere og længere ned.
Det eneste gode er, at jeg har en sød kæreste, som har snakket med mig lidt om, en forlænget weekend i enten Paris eller London. For jeg tror godt han kan se ind i mit hoved, og se at jeg trænger til lidt optur. Men det skal nok ske, når efteråret rigtig har fået tag i min krop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar