mandag den 27. juni 2011

Rejsefeber

Jeg sidder og laver alverdens overspringshandlinger, fremfor at stryge mit tøj og få styr på alle de ting jeg skal have med til Tyrkiet. Jeg rejser om 3 dage, og jeg er så nervøs! Jeg har faktisk de der bange anelser for at flyet styrter ned? Tænk sig, jeg troede virkelig ikke man kunne få de tanker. Men det skal nok gå.
MEN i dag opdagede jeg at min kuffert er smadret, og min bank sendte en sms med at min status er: 109 kr. Well, det får man også meget kuffert ud af.

Men jeg må virkelig sige, at jeg glæder mig helt ubeskriveligt meget. Og imorgen skal jeg ud til mit gamle hus med min barndomsveninde. Hendes onkel bor der stadig, så vi skal ud og suge gamle barndomsminder til os.
Jeg flyttede derud til hendes onkel, da mine forældre blev skilt. Hun var lige kommet til Danmark fra Asien med hendes mor, og vi fandt et sted sammen, at være sammen om en fælles sorg, som vi kunne bearbejde sammen. Og imens alle havde hver deres, rendte vi rundt ude på landet og legede, og det utroligt vi kunne det, når vi på ingen måde havde samme sprog. Og i dag går hun på kostskole i den anden ende af Danmark, og jeg bor her i lille fiskerbyen. Så imorgen håber jeg alt bliver rigtig hyggelig, og at jeg kan glemme lidt om strygetøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar