mandag den 13. juni 2011

Hej Phuket

Karon Beach - Phuket Thailand'baby !

Ses vi snart? Det tror jeg nok vi gør, for det skal vi. Sidder her med linket oppe, klar til at trykke Yes Sir. For nøj jeg tror min drøm bliver til virkelighed, Thailand. Dog efter jeg så Bridget Jones 2, har jeg haft lidt bange anelser for deres Politi og sår'n. Men jeg beder til gud og kæreste om at det bliver Phuket! Og ikke Rhodos eller Cypern og i den dur. Jeg vil meget gerne langt væk, ned til farlige dyr og sygdomme. Og nu når jeg jo elsker at dykke, så er det jo helt perfekt !

I dag er der 4 dage til filosofieksamen, og jeg burde så meget tage mig sammen, men og men, jeg er vidst ved at være godt og grundigt taget mentalt på ferie. Og det er noget tismøgtis, for jeg mangler stadig samfundsfag. Så - tag dig sammen kvinde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar