tirsdag den 24. maj 2011

Og sådan sagde dén så

Det er meget længe siden jeg sidst har skrevet noget. Men jeg har haft mange blandede følelser omkring det med blogs. Hvis man nu ikke var en stor flot modeblog eller en omrejsende spændende gut, kunne man så ikke lige så godt bare anskaffe sig en dagbog, så man slipper for at udstille sit liv på nettet... Well, er bare nået frem til at det her er billigere og et eller andet sted mere miljøvenligt. Og så meget viser man skisme heller ikke frem her på denne konti.

Men jeg er tihvertifald stadig udeboende, og jeg har læseferie nu, og sidder pt i min lejlighed og har skrevet fem siders notater om det senmoderne samfund og diverse sociologer. Og det står ned i lårtykke stråler udenfor og tordner og brager - og er ret sikker på det var aske fra himlen der kom med ned ligefør, og jeg er rent ud sagt tømt for penge på min konto. Thank God det snart er d. 1 ... sådan da lidt tæt på.


Men det der læseferie og kommende eksamener, det skræmmer mig helt vildt! Jeg skulle have været oppe i mundtlig matematik, men fordi de fandt ud af sådan like 5 år for sent, at jeg er godt og vel talblind - skulle jeg ikke op alligevel. På den ene side er det da ret godt for mig, på den anden side betyder det at jeg har ekstremt lang tid til at læse op til filosofi og samfundsfag, og det har resulteret i at jeg er ved at blive godt skør i kasjotten over at gå hjemme og læse og skrive. Men jeg lære da at begå mig i min lejlighed - dvs har haft et ret svært forhold til den det første stykke tid, synes her var lidt uhyggeligt at være.

Men jeg er blevet glad for at være her, får løbet og trænet, og har ligesom fået et nyt syn på folk omkring mig. Man bliver faktisk modnet af det? Tænk sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar