tirsdag den 1. februar 2011

The constant is calling me

Jeg har bare haft en super sær dag i skolen i dag ... Sådan sær?
Men efter skole mødtes jeg med min elskede veninde som kommer fra en meget magisk verden, langt væk fra min verden. Så det var rart at ses igen, og vi snakkede på en hyggelig café i Odense som hedder Kræz - Gertruds er dog bedre. Nå, men vi snakkede der i godt tre timer, og så tog vi ud og kiggede tøj, hvilket endte med:
1 par bukser, 1 par shorts, et bælte og en halskæde. Ret nice, men ikke så nice når man står i flyttekaos. Dog havde jeg et gavekort til H&M, men ikke noget til GT... fuk da også!

Men jeg kommer til at se underskøn ud... Ej, jeg havde ønsket mig de bukser i noget tid, så jeg synes selv det er okay, specielt når jeg købte tøj for 270 kr i sidste måned.
Og der købte jeg kun i genbrugs! SÅ STOLT


Imorgen er det onsdag igen, og der står den endnu engang på samfundsfag -
That means my Mr. Fitz fix .... Jeg skulle aldrig have set Pretty Little Liars !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar