onsdag den 26. januar 2011

Lærens lille slut

De sidste mange dage har bare været freaking nedern. Vejret stinker groft, jeg vil bare have forår og bare ben, og eksamenerne overstået. MEN min fødselsdag/e var overdrevet gode. Jeg fik mine højt ønskede sko, oilskin, sokker, dyne, puder, og lækre ansigtspleje dutilidut, og en masse andet. Jeg er en lille forkælet møgunge.
Og nu på fredag går det løs ! Så det bare mega party og kodylt skønne mennesker. Så lidt lys kommer der da ind i vintermørket... Jeg har bare brug for den sol og den kulør. Jeg nægter altså at gå i solarie! Men jeg er dog begyndt på kur igen, og vild træning.
Kuren består igen af:
  • Ingen:
  • Sukker, Hvede, Gær
  • Oksekød, Svinekød
  • Mælkeprodukter (alle former)
  • Sødemidler (kan du ikke undvære sukkerfri tyggegummi)
  • Og så skal jeg prøve at spise masser af:
  • Aloe Vera - drikke
  • Hvidløgspiller

Jeg er begyndt på kuren fordi jeg trænger til det der energi-boost. Jeg gider jo ikke tage solarie - som om det også vil hjælpe? Men så kur og træning, så tror jeg nok humøret kommer godt igen!!!

Udover kur, træning og vinterhumør, så går jeg jo stadig i skole. Og det jo nok det der med skole som gør at man falder i den der vinterhumørs - cirkel. Altså det jo mørkt når man tager i skole, og mørkt når man er hjemme. Og så bliver man jo særdeles misundelig på ens anlægsgartner kæreste som går ude fra 7 - 16 hver dag. Gid det var mig som var fysisk aktiv i så mange timer udenfor hver dag. Tilgengæld lære han ikke alle de vanvittigt spændende ting som jeg til tider, tiiil tiiider, lære om henne i skolen. Jeg føler i hvert fald jeg lære noget nyt hver gang i samfundsfag.

Lige nu har jeg skismer lidt tøjkrise ... mit værelse flyder med tøj, bøger, og poser. Det simpelthen så uoverskueligt og mega nedern, - godt jeg skal se på lejlighed i næste uge. Og forhåbentlig ikke hos en langt ude sexfreak igen !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar