søndag den 30. januar 2011

Frits to my head

Jeg har besluttet mig for at nu skal der simpelthen ske noget nyt. Jeg er jo noget så ramt af, vintersadness influenza og jeg kan blive ved.
Så nu jeg startet på kur (måtte desværre synde i weekenden, dammit), men der må ske noget mere. Og da mit hår simpelthen bare har været så nedern de sidste mange måneder, så tænkte jeg at de to tøspiger til Abbey Lee Kershaw og min største pigedrøm Coco Sumner jo har de fineste hårfritser, men specielt Abbey Lee. Så nu tænker jeg at jeg vil give mit hår endnu en omgang farvning i aften, og så høre mine kære frisørdame om hun ikke har en tid i den her uge, fremfor d. 10 feb. Jeg kan simpelthen ikke vente, jeg ved bare at hvis det ikke sker her nu dut, så får jeg umådeligt kolde fødder, da op til flere mennesker har sagt at - nej nej nej Johanne, du har jo det fineste lange hår, og bla bla bla. NEJ nu kan det være nok, det skal ske nu. Jeg ved aldrig hvad jeg skal gøre med det? Enten løst, i knold, eller en hestehale ud til siden ... boring!




Næ'hæ' nej nej, jeg skal have mig en fin medium flot frits, ligesom Abbey Lee. Og med det fineste blonde hår, og røde læber. Og med denne frisure kan man både være umådeligt feminin, men også særdeles drenget/rock'n'roll. Ja, nu skal det altså ske. Johanne'pigen må få sig et nyt look ! Om min kæreste så siger jeg bare vil brokke mig over at nu det for kort, og andre siger mit hår er så fint nu.
Dog har jeg ikke fortalt nogen at jeg vil nu og her. Jeg vil overraske !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar