søndag den 16. januar 2011

Lej lig hed

Hele det der flytte hjemmefra ting, har bare været så mega fail. Jeg vil så sindssygt gerne flytte hjemmefra, og det burde da ikke være så svært at kunne flyve fra ens rede når man selv føler at de fjer bare er udvoksede nu, og klar til landing. Men så sidder der sådan nogle boligforeninger og måske er ret godt på spanden, fordi der ikke ligefrem flyder af ungdomsboliger i Odense, til en helt god su-pris, specielt når man gerne vil bo alene, og ikke kan flytte sammen med nogle andre.
Derfor besluttede jeg mig jo for at flytte til Lars tyndskids indkøbsby, fremfor "storbyen". Det har gået okay, indtil i dag.

Jeg står op, glæder mig faktisk okay meget, for den her skulle være 1000 kr. billigere end den jeg forventer/ede at flytte ind i. Men gud fader bevares nej, det hele gik bare i vasken, og jeg ved ikke om man kan tillade sig at sige meget mere. Men et citat skader nok ikke, og siger nok alt. "
Hvis du vil have et ordenligt internet, kan det nok blive ret dyrt, specielt hvis du gerne vil downloade meget sex, eller film" ..... A'hva'be'har?
Hvorfor skal det være så mega fail at flytte hjemmefra altså?! Enten er man nr. 7 på ventelisten, eller også er det riskravende dyrt, eller også får man sådan en i hovedet. Desuden var lejligheden også super lille, super mørk, og lugtede spøjst. Dog fra toilettet var der udsigt udover smuk strand, men hvad hjælper det når man skal betale meget for godt internet, når man gerne vil downloade meget sex ?

Men det ikke fordi alt er fail, og sygdom. Jeg har fødselsdag på torsdag, og jeg får holdt en masse fødselsdag de næste par uger. Bl.a skal jeg holde 18 års (+1) fordi jeg aldrig fik holdt en 18 års, og temaet bliver Beverly Hills 90210. NICE !
Udover det er jeg i gang med en okay fed opgave - analyserende oplæg; Den lille pige med svovlstikkerne - med henblik på menneskesynet og religionen i romantikken. Ikke fordi jeg er en geek, det bare rart at føle jeg kan finde ud af noget, og jeg giver den gas. Og så kommer L og sover her imorgen, så vi også kan lave opgave sammen. Det også L jeg holder 18 års (+1) med. Vi svinger bare sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar