tirsdag den 11. januar 2011

Når man bliver 19

Så ønsker jeg mig sko fra Asos, og en Parforce oilskindsjakke.
Skoene nedenfor er dem jeg ønsker mig ubegribeligt meget.
Og jakken er den ønskede Parforce oilskin. *
suk*



Jeg er desværre gået hen og blevet meget dårligere, end jeg har været før. Jeg får det dog bedre hen på aftenen, og kan sidde og være lidt social på nettet, men det hjælper jo ikke min skolegang så meget. Men jeg er blevet så syg, så jeg spiser kunstig morfin som var det Bonbon, og jeg kan næsten ikke holde ud af at gå. Og jeg kastede op hele dagen i dag fordi jeg havde så ondt. Jeg beder simpelthen til at lægerne tager mig ind igen til undersøgelser, selvom de har sagt de ikke kan gøre mere? Men ak og ve, jeg håber jeg får noget sygebesøg imorgen, det så trist bare at ligge og ... ligge? Hvis jeg da bare kunne gå en tur, eller komme ned på biblioteket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar