tirsdag den 23. november 2010

Gråglimt

I dag er det et værre møjvejr, og det så koldt så koldt. Og jeg burde jo have ordnet mit
værelse, men det må jeg altså udskyde til imorgen. Dog ville jeg gerne kunne have ligget i min seng og have nydt mit værelse med stearinlys og noget lækkert.
Men det bliver bare som det er, gråt og koldt, men med selskab af Friends og en varm dyne.

I dag kom Lanvin for h&m på markedet, og gud fader bevares for et kaos af stort set sindssyge kvinder. Nej fand'mer nej vil jeg udsætte mig selv for sådan et kaos, og så synes jeg det var nogle langt ude priser. Så vil jeg hellere bare i mine gamle år, når økonomien er i orden, købe noget Lanvin i ro og mag.
Men jeg kunne dog godt have set mig selv i en gul puf nytårskjole *suk*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar