mandag den 29. november 2010

Bjørnen sover

Jeg er ærlig talt gået i vinterhi.
Jeg er så ulækker og så uoverkommeligt træt, og yderst kedelig.
Det med at jeg er ulækker, er fordi jeg bare ikke orker at gå i bad, og gøre noget ud af mig selv. Jeg render bare rundt i leggins og en stor sweater, og rent faktisk også hue. Jeg er bare så kedelig ! MEN det skyldes nok også meget fri og sneet inde.
Imorgen skal jeg heldigvis i skole, og skal have min nye fine See by Chloé a-skirt på! Jeg har fået den af min mor, og den er fab! Dog er den lidt for stor i livet (
Hurra for at vægttab!). Men jeg må se om jeg kan få min nabo til at sy den ind i aften.

Men min træthed skyldes også alt den dumme sne. Jeg ventede tre timer på bussen i fredags, og i dag kunne jeg ikke komme i skole. JEG orker ikke at der allerede er så meget sne igen ?! Jeg synes ikke det langt tid siden den sidst var her?

Og alt det her gør at jeg simpelthen går i vinterhi!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar